Головна

Запрошую!                                                                    
                                                                                                   Математика є більш, ніж наука
                                                                                                                          вона є мова науки.
                                                                                                                                          Нільс Бор.

В наші дні кожен отримує первинні знання з математики. На уроках з математики Ви отримуєте уявлення про безмежність числового ряду, про елементи геометрії, про дробові та ірраціональні числа, вивчаєте початки алгебри та початки математичного аналізу. Ці знання необхідні кожній молодій людині, незалежно від того ким вона стане в майбутньому: робочим, інженером, механізатором, лікарем, офіцером або вченим.

Зачатки лічби з’являються з глибини століть і відносяться до того періоду людства, коли ще не було писемності. Писати людина почала тільки тоді, коли вже вона далеко продвинулася в умінні лічити. Математичні знання у далекій давнині використовувались для розв'язування повсякденних задач, і саме практика керувала всім подальшим розвитком математики. І в наш час саме практика висуває перед математиками складні задачі. Саме в цьому причина бурного розвитку математики, з’явлення багатьох нових її галузей, які дозволяють поглиблено вивчати явлення оточуючого нас світу і розв’язувати конкретні практичні задачі. Щоб розв’язати їх, необхідно не тільки володіти знаннями, які людство отримало у минулому, а й знаходити, відкривати нові способи математичного досвіду.
 

Нехай математика дасть Вам можливість займатися практичними питаннями, які потребують не тільки застосування вже відомих математичних засобів, але й відкриття нових засобів, щоб сприяло, можливо, розвитку самої математичної науки.
 

Нехай розв'язання складної математичної задачі принесе Вам радість задоволення, яке отримує людина тоді, коли перемагає труднощі, коли вдається знайти такий шлях, який приводить до розв'язання задачі, яка, здавалося раніш, не мала розв'язання.
 

Останні три століття дали науці ряд блискучих математичних результатів: розв’язані три класичні задачі давнини, над якими трудилися вчені протягом чотирьох тисячоліть: квадратура круга, трисекція кута, подвоєння куба. Побудовані нові математичні науки, досягнена огромна гнучкість математичних понять і методів досліджень, які захоплюють всі багатообразні проблеми природознавства, технічних та соціальних дисциплін. Математика перетворилася в необхідне знаряддя пізнання, без якого природодослідники не мусять собі саму можливість розвитку їх галузей знань.
 

Державі необхідні творці нового в усіх галузях діяльності, в тому числі і в математиці. Хороші знання в математиці необхідні не тільки тому, хто в майбутньому займеться науковими дослідженнями в галузі математиці, фізики, астрономії або інженерного діла, а й тому, хто стане будівельником, економістом, працівником виробництва, кваліфікованим робітником. Математичний стиль мислення, уміння міркувати строго необхідні також юристам, історикам, лікарям, біологам, лінгвістам.
 

Математичні здібності у людини зустрічаються дуже часто, чим ми звичайно думаємо. Як правило, невдачі з засвоєнням курсу математики відбуваються не з-за відсутності математичних здібностей, а з-за відсутності звички систематично працювати і доводити пізнавання до поняття. Лінь – теж не помічниця у подоланні труднощів, які зустрічаються на шляху пізнання. Але тільки у самостійному подоланні перепон виробляється характер і з’являється упевненість у власних силах.
 

Через три роки Ви, сьогоднішні учні, візьмете на свої плечі трудові турботи батьків. Вам прийдеться застосовувати на практиці не тільки досягнення науки і техніки, але й сприяти їхньому прогресу. Стати творцем. А для того, щоб стати творцем необхідно пройти школу творчості. Починається вона в навчальному кабінеті нашого Центру, а продовжується все життя під час читання спеціальної літератури, в міркуваннях над нестандартними задачами, в самостійному подоланні труднощів, у вихованні звичок напружено працювати.
 

Життя – дивовижний дар природи, але, щоб воно приносило радість, треба навчитися трудитися із захопленням, прагнути полегшати свій труд і удосконалити його форми. Звичка мислити, відкривати нове в повсякденному зробить Вам велику допомогу у практичній роботі і дозволить перетворити труд у внутрішню потребу. Кожне нове покоління повинно підійматися на більш високий рівень освіченості і загальної культури, професіональної кваліфікації і соціальної активності. Це закон соціального прогресу.
 

Любі мої учні, ви – майбутні будівельники, працівники автотранспортних засобів, саме вам будувати та відбудовувати наш спільний дім, нашу рідну, квітучу, незалежну Україну.
                                                                                   З повагою викладач НЕГОЙ Л.Л.